Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZaiachkovska, Halyna-
dc.date.accessioned2017-07-13T08:27:40Z-
dc.date.available2017-07-13T08:27:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationZaiachkovska, Н. Means of marketing communications for making the image of Ukraine in the world tourist market [Text] / Halyna Zaiachkovska // Journal of european economy. - 2011. - Vol. 10, № 2. - P. 175-181.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21859-
dc.description.abstractThe image of Ukraine in the world tourist market is studied, and the instruments of communication policy are determined for its improvement.uk_UA
dc.publisherTNEUuk_UA
dc.subjectImageuk_UA
dc.subjecttourist image of Ukraineuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectadvertisementuk_UA
dc.subjecttourist exhibitionsuk_UA
dc.subjectPR – activityuk_UA
dc.titleMeans of marketing communications for making the image of Ukraine in the world tourist marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 10 (№2) Червень 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaiachkovska H..pdf127.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.