Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковская, Галина-
dc.date.accessioned2017-07-13T09:51:11Z-
dc.date.available2017-07-13T09:51:11Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗаячковская, Г. Средства маркетинговых коммуникаций в формировании имиджа Украины на мировом туристическом рынке [Текст] / Галина Заячковская // Журнал европейской экономики. – 2011. – Т. 10, № 2. - С. 186-193.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21868-
dc.description.abstractИсследован имидж Украины на мировом туристическом рынке и определены инструменты коммуникационной политики для его улучшения.uk_UA
dc.publisherТНЭУuk_UA
dc.subjectИмиджuk_UA
dc.subjectтуристический имидж Украиныuk_UA
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectтуристические выставкиuk_UA
dc.subjectРR- деятельностьuk_UA
dc.titleСредства маркетинговых коммуникаций в формировании имиджа Украины на мировом туристическом рынкеuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 10 (№2) Червень 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заячковская Г..pdf164.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.