Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVlachvei, Aspasia-
dc.date.accessioned2017-07-14T06:45:11Z-
dc.date.available2017-07-14T06:45:11Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationVlachvei, А. Factors influencing consumers' behavior on wine consumption: a literature review [Text] / Aspasia Vlachvei // Journal of european economy. - 2011. - Vol. 10, № 4. - P. 425-443.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21888-
dc.description.abstractIn this article data from different countries of the world concerning consuming of wine production is summarized. The main factors influencing consumer’s behavior of wine consumption in different countries are distinguished.uk_UA
dc.publisherTNEUuk_UA
dc.subjectFactors influencing consumers’ behavioruk_UA
dc.subjectwine consumersuk_UA
dc.subjectwine brand nameuk_UA
dc.subjectregion of originuk_UA
dc.subjectwine qualityuk_UA
dc.titleFactors influencing consumers' behavior on wine consumption: a literature reviewuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 10 (№4) Грудень 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vlachvei A..pdf187.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.