Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКириленко, Сергій-
dc.contributor.authorKyrylenko, Serhiy-
dc.date.accessioned2017-09-14T11:46:40Z-
dc.date.available2017-09-14T11:46:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКириленко, С. Зміна парадигми продажу банківських послуг в умовах розвитку цифрових каналів дистрибуції [Текст] / Сергій Кириленко // Світ фінансів. - 2016. - Вип. 4. - С. 140-147.uk_UA
dc.identifier.issn1818-5754-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22486-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні та практичні аспекти продажу банківських послуг для фізичних осіб. Проаналізовано вплив сучасних цифрових технологій на специфіку дистрибуції роздрібних банківських продуктів, пов’язану із проникненням інформаційних технологій у фінансовий сектор. Наведено практичні приклади та проаналізовано досвід розвитку роздрібного банківського бізнесу в окремих розвинутих країнах Заходу. Запропоновано низку методичних рекомендацій щодо імплементації зарубіжного досвіду у вітчизняний банківський сектор. Визначено напрямки трансформації моделі обслуговування клієнтів в контексті переходу до цифрових каналів обслуговування. Introduction. This article contains analysis of the impact of modern digital technology to the distribution of retail banking products, practical examples and experience of the retail banking business in developed countries, and number of guidelines for the implementation of international experience in the domestic banking sector. With the development of information technology, accompanied by global penetration of mobile Internet access and digital services, changes occur in the provision of financial services. The implantation of new technologies requires banks to review the methodology and process of banking services according to changes in customer behavior. Purposes. The aim of this article is to determine the changes in the retail banking business with the spread of information technology, systematization of modern trends in banking services with the use of remote sales channels, analyze their impact on the provision of retail banking services and provide practical recommendations on the implementation experience of banks. Conclusion. Switching banks in the digital age in practice means a change in the banking infrastructure: – Creating a fully digital products that do not require paper documents. – The tight integration of banking software systems with CRM-systems and software that allows to track client activity, analyze the information and build forecasts for the future customer needs. – Simplification of banking services and products along with provision of non-banking services.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectбанківські послугиuk_UA
dc.subjectнебанківські послугиuk_UA
dc.subjectцифрові канали продаж,uk_UA
dc.subjectдистрибуція послугuk_UA
dc.subjectbankinguk_UA
dc.subjectnon-banking servicesuk_UA
dc.subjectdigital sales channelsuk_UA
dc.subjectdistribution servicesuk_UA
dc.titleЗміна парадигми продажу банківських послуг в умовах розвитку цифрових каналів дистрибуціїuk_UA
dc.title.alternativeChange of banking services sales paradigm in terms of digital distribution channelsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів Випуск 4 2016 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кириленко С..pdf279.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.