Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкавронська, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-09-19T19:05:26Z-
dc.date.available2017-09-19T19:05:26Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22621-
dc.description.abstractРозглядаються питання визначення умов формування попиту на міжнародні туристичні тури. Обґрунтовано потребу у систематизації принципів формування попиту. Проаналізовано праці вітчизняних і зарубіжних авторів. Визначено основні аспекти турпродукту.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаука молодаuk_UA
dc.relation.ispartofseries9;-
dc.subjectпопит, умови, міжнародний туристичний тур, споживач, ринокuk_UA
dc.titleФормування попиту на міжнародні туристичні туриuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування попиту на міжнародні туристичні тури.pdfСтаття352.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.