Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22626
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкавронська, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-09-19T19:52:37Z-
dc.date.available2017-09-19T19:52:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22626-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі еволюції розвитку креативних індустрій через з’ясування значення і походження основних термінів дослідження, а саме «креативність» і «креативні індустрії». З огляду на неповноту висвітлення у фаховій літературі історії розвитку креативних індустрій, автором висувається припущення, що креативні індустрії у своєму розвитку проходять три етапи: доіндустріальний, індустріальний і постіндустріальний. У Стародавньому світі креативними називали виключно поезію та поетичне мистецтво. Індустріальна Революція внесла свої корективи у розвиток креативності завдяки стрімкому розвитку і широкому застосуванню науково-технічних винаходів, у засобах комунікації, кінематографі. Для постіндустріальної ери важливими є креативні продукти, виготовлені за рахунок інформаційних технологій та новітніх комунікаційних систем.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherСхідuk_UA
dc.relation.ispartofseries1(141);-
dc.subjectкреативність; креативні індустрії; креативні продукти; науково-технічний розвиток; комунікаціїuk_UA
dc.subjectcreativity; creative industries; creative products; scientific and technological development; communicationuk_UA
dc.titleTHE EVOLUTION OF CREATIVE INDUSTRIESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕВОЛЮЦІЯ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ .pdfСтаття535 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.