Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-09-19T20:34:11Z-
dc.date.available2017-09-19T20:34:11Z-
dc.date.issued2017-04-28-
dc.identifier.citationМаркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали VІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, (м.Тернопіль, 28 квітня 2017) / МОН України, ТНТУ, Тернопіль, ТНТУ, 2017. – 137 c, С. 126-127.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22628-
dc.description.abstractРозглянуто критерії оцінювання сегментів ринку, яким підприємство повинно віддати перевагуuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectсегментuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectрекламні можливостіuk_UA
dc.titleКритерії оцінювання сегментів ринкуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ СЕГМЕНТІВ РИНКУ.pdf95.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.