Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоляш, Ірина Дмитрівна-
dc.date.accessioned2017-09-20T06:26:54Z-
dc.date.available2017-09-20T06:26:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22638-
dc.description.abstractСтаття присвячена маркетинговому аудиту, який у сучасних умовах набуває все більшої популярності. Маркетинговий аудит розглядається, як засіб, який здатний визначити проблеми, можливості і заходи для поліпшення діяльності підприємств у сфері застосування електронних ресурсів.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectаудитuk_UA
dc.subjectелектронні ресурсиuk_UA
dc.titleМаркетинговий аудит електронних ресурсів підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TRM_2017_Holiash_I_D-Marketynhovyi_audyt_elektronnykh_79-92.pdf264.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.