Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-09-20T17:43:49Z-
dc.date.available2017-09-20T17:43:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citation3. Серединська В.М. Маркетингове обґрунтування інформаційного забезпечення інноваційного процесу / В.М.Серединська // Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України : монографія / за ред.. проф. Р.В. Федоровича. Тернопіль, Тернопільський національний технічний університет ім. І. Івана Пулюя, 2014. – 411 с. (С. 341-360).uk_UA
dc.identifier.issn978-966-305-052-2-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22760-
dc.description.abstractОбґрунтовано логічну схему аналітичної підготовки управлінського рішення по відбору ефективних наукових проектівuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectнаукові проектиuk_UA
dc.subjectфункціонально-вартісний аналізuk_UA
dc.subjectпрогнозний аналізuk_UA
dc.titleМаркетингове обгрунтування інформаційного забезпечення інноваційного процесуuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketyngovyj_instrumentarij_formuvannja_popytu_na_tovary_ta_poslugy_na_rynkah_Ukrajiny_2014.pdf3.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.