Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22818
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоляш, Ірина Дмитрівна-
dc.contributor.authorГалушка, Наталя Йосипівна-
dc.date.accessioned2017-09-21T16:32:32Z-
dc.date.available2017-09-21T16:32:32Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГоляш, І. Побудова маркетингової системи охорони здоров’я в Україні [Електронний ресурс] / Ірина Голяш, Наталія Галушка // Наука молода : зб. наук. праць молод. вчених Терноп. нац. екон. ун-ту. – Тернопіль : ТНЕУ, 2010. – Вип. 13. – С. 15-18.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22818-
dc.description.abstractРозглянуто питання побудови маркетингової системи охорони здоров’я в Україні.uk_UA
dc.subjectохорона здоров'яuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.titleПобудова маркетингової системи охорони здоров’я в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
побудова маркетингової системи охорони здоровя в україні.pdf165.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.