Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстровська, Галина-
dc.contributor.authorOstrovska, Halyna-
dc.date.accessioned2017-09-22T09:20:10Z-
dc.date.available2017-09-22T09:20:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОстровська, Г. Нові підходи до оцінювання ринкової вартості компанії, заснованої на знаннях [Текст] / Галина Островська // Світ фінансів. - 2017. - Вип. 1. - С. 29-41.uk_UA
dc.identifier.issn1818-5754-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22845-
dc.description.abstractЗапропоновано економіко-математичну модель формування вартості компанії, заснованої на знаннях. Систематизовано новітні моделі та методи оцінювання інтелектуального капіталу як складової ринкової вартості компанії, визначено їх особливості, переваги та недоліки. Доведено, що для забезпечення стратегічного управління розвитком компанії найбільш інформативним є оцінювання ринкової вартості компанії за допомогою методів збалансованих показників. Introduction. In the knowledge-based economy, value management concept is adopted by leading companies as a basic paradigm of successful business development. Due to these conditions, the main factor is the rising cost becomes intellectual capital. In view of the above, the methodical approaches search is actual for evaluating the effectiveness of cost management, and focusing not only financial but also non-financial indicators. Purpose. Establishment of economic and mathematical model of the knowledge-based company value; synthesis of existing approaches and methods of evaluating the market value of the company on the basis of intellectual capital and recommendations for further improvement. Results. The economic and mathematical model of the company value forming. The existing approaches and methods of intellectual capital evaluation as part of the market value of the company are systematized, their features are defined, advantages and disadvantages are determined. Conclusion. It is proved, that for the strategic management of the knowledge-based company, the most informative is the assessment of the market value, using balanced scorecard method, which involves the calculation of indicators, characterizing the basic elements of intellectual capital and their efficiency. In this case, the set of key indicators and projections, which will be implemented the evaluation, may vary depending on the specific of the company objectives.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectінтелектуальний капіталuk_UA
dc.subjectкомпанія, заснована на знанняхuk_UA
dc.subjectметоди оцінювання інтелектуального капіталуuk_UA
dc.subjectметоди ринкової капіталізаціїuk_UA
dc.subjectзбалансована система показниківuk_UA
dc.subjectintellectual capitaluk_UA
dc.subjectknowledge-based companyuk_UA
dc.subjectmethods of evaluation of the intellectual capitaluk_UA
dc.subjectmethods of market capitalizationuk_UA
dc.subjectBalanced Scorecarduk_UA
dc.titleНові підходи до оцінювання ринкової вартості компанії, заснованої на знанняхuk_UA
dc.title.alternativeNew approaches to the evaluation of knowledge-based company market valueuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів Випуск 1 2017 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Островська Г..pdf319.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.