Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22924
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-09-24T18:01:14Z-
dc.date.available2017-09-24T18:01:14Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationСерединська В.М.Деякі питання аналізу реалізації продукції / В.М.Серединська//Наукові записки : зб. наук. праць під ред. заслуженого діяча науки і техніки України,д. е.н., проф. Шкарабана С.І. – Тернопіль, Економічна думка, 2001.- Випуск 10, ч.1. – С.43-46.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22924-
dc.description.abstractРозглянуто основні напрямки аналізу збутових процесів підприємстваuk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectпортфель замовленьuk_UA
dc.subjectасортиментна політикаuk_UA
dc.subjectстадія життєвого циклуuk_UA
dc.subjectобсяг реалізаціїuk_UA
dc.titleДеякі питання аналізу реалізації продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
деякі питання аналізу реалізації продукції.pdf115.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.