Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаран, Ростислав Ярославович-
dc.date.accessioned2017-09-30T05:51:29Z-
dc.date.available2017-09-30T05:51:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАктуальні проблеми розвитку економіки регіону: науковий журнал. – Вип. 13. – Т.1. – Івано-Франківськ: Вид-во ДВНЗ Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника, 2017. – c. 77-88.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23105-
dc.description.abstractСтаття спрямована на дослідження розвитку моделей електронної комерції та її проблем на сучасному етапі. Метою даної статті є дослідження особливостей використання моделей, форм та інструментів електронної комерції та визначення її основних проблем на сучасному етапі розвитку світової економіки. Проаналізовано сучасний стан розвитку ринку електронної комерції в світі та Україні, що дозволило визначити як його основні тенденції зростання мобільної комерції та транскордонної торгівлі онлайн. Проаналізовано діяльність провідних світових маркетплейсів та здійснено їх порівняльну характеристику. Визначено основні модифікації моделей електронної комерції та основні проблеми даної сфери, що дозволить підвищити ефективність діяльності вітчизняних підприємств в Інтернет.uk_UA
dc.publisherДВНЗ Прикарпатський національний університет ім. В.Стефаникаuk_UA
dc.subjectелектронна комерція, Інтернет, маркетплейс, мобільна комерціяuk_UA
dc.subjectE-commerce, Internet, marketplace, M-commerceuk_UA
dc.titleРозвиток моделей електронної комерції та її проблеми на сучасному етапіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stat_Baran.doc147 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.