Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Мирославівна-
dc.date.accessioned2017-10-02T09:41:28Z-
dc.date.available2017-10-02T09:41:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23113-
dc.description.abstractThis article focuses on the issues of the theory and practice of using marketing tools at the B2C market and the possibilities of their successful "personalized" implementation. The effectiveness of using such tools as: Cause Marketing, Word of Mouth Advertising, Direct Selling, Cobranding and Affinity Marketing, Earned Media, Internet marketing and Point-of-Purchase marketing was analyzed.uk_UA
dc.publisherЩомісячний інформаційно-аналітичний журнал «Економіка. Фінанси. Право»uk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти на В2С ринку товарів і послугuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білецька І.М..pdf1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.