Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМетоубела, Нзолані Лелетхіе-
dc.date.accessioned2017-10-03T11:54:26Z-
dc.date.available2017-10-03T11:54:26Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМетоубела, Н. Л. Стратегії міжнародного виробництва та збуту корпорації Нестле : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050301 – міжнародна економіка магістер. програма –міжнародна економіка (англомовна програма) / Нзолані Лелетхіе Метоубела ; наук. керівник к.е.н., ст. викладач І. О. Ліщинський. – Тернопіль, 2017. – 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23163-
dc.description.abstractThe aim of the research is to analyze the development of theoretical positions and practical recommendations for ways to improve the strategy of international production and sale of MNCs on the example of Nestle Company.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectMNCsuk_UA
dc.subjectOverview of Nestleuk_UA
dc.subjectglobal fooduk_UA
dc.subjectNestleuk_UA
dc.subjectsale strategiesuk_UA
dc.subjectcorporate strategyuk_UA
dc.titleСтратегії міжнародного виробництва та збуту корпорації Нестлеuk_UA
dc.title.alternativeStrategy of International Production and Sales of Corporation Nestleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОУБЕЛА НЗОЛАНІ Л..pdf1.65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.