Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалько, Людмила Романівна-
dc.date.accessioned2017-10-18T14:05:58Z-
dc.date.available2017-10-18T14:05:58Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationГалько, Л.Р. Мотиваційні аспекти створення інтегрованих структур маркетингового типу в системі управління економічною стійкістю підприємства / Л.Р. Галько // Актуальні проблеми соціально-економічного розвитку України в умовах глобалізації: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 15 травня 2009 р.] / редкол.: В.Ф. Мартинюк, А.А. Фліссак, Л.І. Кицкай [та ін.]; відп. за вип. А.Б. Клиновський. - Тернопіль: ТКІ, 2009. - С. 83-85.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23543-
dc.description.abstractРозглянути сучасні тенденції розвитку швейної промисловості, проаналізовано канали розподілу готової швейної продукції вітчизняних товаровиробників, обґрунтовано доцільність створення вертикальних маркетингових систем та наведено конкурентні переваги участі швейних підприємств в структурах такого типу.uk_UA
dc.publisherПВНЗ "Тернопільський комерційний інститут"uk_UA
dc.subjectвертикальна інтеграціяuk_UA
dc.subjectмаркетингові системиuk_UA
dc.subjectканали розподілу продукціїuk_UA
dc.subjectшвейна промисловістьuk_UA
dc.subjectекономічна стійкістьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.titleМотиваційні аспекти створення інтегрованих структур маркетингового типу в системі управління економічною стійкістю підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMotivational aspects of integrated marketing structures creation in the system of economic firmness management of an enterpriseuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТКІ, 2009.pdf105.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.