Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23691
Назва: Вчинковий потенціал особистості учня як предмет психологічного аналізу
Інші назви: Actional potential of a schoolboy’s personality as the subject of psychological analysis
Автори: Кальба, Ярослава
Kalba, Yaroslava
Ключові слова: особистість
виховний процес
учинок
учинковий потенціал
компоненти вчинкового потенціалу
семантика вчинку
вчинкова сензитивність
методика дослідження вчинкового потенціалу старшокласника
актуалізація та особливості (умови) формування вчинкового потенціалу
educative process
act
actional potential
the components of actional potential
actualization of actional potential
the peculiarities of development of actional potential
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Кальба, Я. Вчинковий потенціал особистості учня як предмет психологічного аналізу [Текст] / Ярослава Кальба // Психологія і суспільство. - 2011. - № 2. - С. 148-163.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються можливості запровадження вчинкового підходу, фундатором якого є В.А. Роменець, у систему освіти. Висвітлено зміст та обсяг поняття “вчинковий потенціал особистості учня”. Розроблено й обґрунтовано психолого-педагогічну методику дослідження вчинкового потенціалу старшокласника, до головних критеріїв оцінки якого віднесені когнітивне та емоційне прийняття учнями значущості вчинкової активності, суб’єктивні та об’єктивні стимули і можливості її актуалізації, суб’єктивний досвід вчинкового діяння у різних сферах життєздійснення особистості. In the article the importance and possibilities of introduction of action approach in the system of education are described. The essence and the psychological-educational matter of the definition of “ actional potential of pupil’s personality” have been discovered. The psychologically-educational principles for evaluation of actional potential of senior pupil have been developed and proved, and the basic criteria of them have been recognized as the following: pupils’ cognitive and emotional perception of the importance of actional activity, subjective and objective incentives and the ways of their actualization, subjective experience of actional activity in different spheres of life activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23691
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2011, № 2 (44)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кальба Я..pdf605.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.