Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23700
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоляш, Ірина Дмитрівна-
dc.date.accessioned2017-10-25T20:28:49Z-
dc.date.available2017-10-25T20:28:49Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГоляш І,Д. Маркетинговий аудит в системі стратегічного управління підприємством / І.Д. Голяш / Облікова політика як стратегія підприємства: наук.-практ. конф., 10 квітня 2008р.- Чортків.: ТНЕУ, 2008. - С.11-13uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23700-
dc.description.abstractФормування маркетингового аудиту є одним із найскладніших завдань стратегічного управління підприємством. Необхідність його обумовлена отриманням інформації, що характеризує фінансово-господарську діяльність суб’єкта господарювання, а також складових елементів середовища, яке його оточує та координації на цій основі діяльності системи управління з метою досягнення поставлених цілей.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectаудитuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleМаркетинговий аудит в системі стратегічного управління підприємствомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези марк. ауд..pdf219.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.