Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоляш, Ірина Дмитрівна-
dc.contributor.authorГалушка, Наталя Йосипівна-
dc.date.accessioned2017-10-25T21:44:25Z-
dc.date.available2017-10-25T21:44:25Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГоляш, І. Д. Концепція маркетингового аудиту: проблеми теорії та практики / І. Д. Голяш, Н. Й. Галушка // Журнал європейської економіки. – 2008. – Т. 7, № 3. – С. 289-297.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23708-
dc.description.abstractРозглянуто проблемні питання теорії та практики аудиту.uk_UA
dc.subjectмаркетинговий аудитuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectетапи маркетингового аудитуuk_UA
dc.titleКОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ: ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Копия публ.марк.ауд.+.pdf272.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.