Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаюк, Ольга-
dc.contributor.authorShayuk, Olhа-
dc.date.accessioned2017-10-26T08:32:23Z-
dc.date.available2017-10-26T08:32:23Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationШаюк, О. Особливості психологічної структури професійної толерантності майбутніх економістів [Текст] / Ольга Шаюк // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 28-65.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23722-
dc.description.abstractВ аналітичному розрізі основних психологічних напрямів, що відрізняються принципово різними фокусами розуміння сутності людини - “людина розумна” (екзистенційно-гуманістична психологія), “людина думаюча” (когнітивна психологія), “людина діяльна” (бігевіоризм і психологія поведінки), а також “людина відчуваюча” (психоаналітична теорія), покомпонентно проаналізовано психологічну структуру толерантності та обґрунтовано її особливості у студентів ВНЗ економічного профілю. Доведено, що толерантність - складне психологічне явище, яке має специфічну структуру і розглядається в комплексі мотиваційно-ціннісного, когнітивного, емоційно-вольового, конативного та рефлексивного компонентів. Наведена психозмістова характеристика останніх у концептуальному форматі відомих методологічних підходів та подані результати різноаспектного емпіричного дослідження особливості покомпонентної наявності толерантних властивостей-рис студентів Тернопільського національного економічного університету. In the analytical cut of the main psychological directions, which vary by different focuses of understanding the essence of a human – “reasonable human” (existential-humanistic psychology), “thinking human” (cognitive psychology), “active human” (behaviorism and psychology of behavior) and also “sensitive human” (psychoanalytical theory), psychological structure of tolerance has been componently analyzed and its peculiarities of students of higher education establishments of economic specialization have been substantiated. It has been proved that tolerance is a complex psychological phenomenon, which has a specific structure and is discussed in the complex of motivation-value, cognitive, emotion-will, conative and reflexive components. The results of multi-aspect empiric investigation of peculiarity of component availability of tolerant characteristics of students of Ternopil National Economic University have been represented.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectцінністьuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпотребаuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectсамотолерантістьuk_UA
dc.subjectінтолерантністьuk_UA
dc.subjectсамоактуалізаціяuk_UA
dc.subjectприйняттяuk_UA
dc.subjectсамоприйняттяuk_UA
dc.subjectсамоідентифікаціяuk_UA
dc.subjectкогнітивні системиuk_UA
dc.subjectмисленнєві конструкціїuk_UA
dc.subjectатрибуціїuk_UA
dc.subjectстереотипиuk_UA
dc.subjectустановкиuk_UA
dc.subjectсоціальні репрезентаціїuk_UA
dc.subjectсоціальні уявленняuk_UA
dc.subjectкогнітивні сценаріїuk_UA
dc.subjectсамокатегоріїuk_UA
dc.subjectсмислові установкиuk_UA
dc.subjectстан когнітивного дисонансуuk_UA
dc.subjectсоціальна перцепіяuk_UA
dc.subjectсоціальні стереотипиuk_UA
dc.subjectефект ореолуuk_UA
dc.subjectефект первинності та новизниuk_UA
dc.subjectпсихологічний механізмuk_UA
dc.subjectпсихологічна стійкістьuk_UA
dc.subjectзахисні механізми особистостіuk_UA
dc.subjectкопінг-стратегіїuk_UA
dc.subjectакти самовідчуженняuk_UA
dc.subjectпсихологічна ідентичністьuk_UA
dc.subjectдратівливістьuk_UA
dc.subjectвитримкаuk_UA
dc.subjectсамовладанняuk_UA
dc.subjectсамоконтрольuk_UA
dc.subjectсаморегуляціяuk_UA
dc.subjectасертивністьuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectповедінковий вимірuk_UA
dc.subjectжиттєві стратегіїuk_UA
dc.subjectстиліuk_UA
dc.subjectрефлексивністьuk_UA
dc.subjectсмислоутворенняuk_UA
dc.subjectсмислоусвідомленняuk_UA
dc.subjectсмислопобудоваuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectvalueuk_UA
dc.subjectvalue orientationsuk_UA
dc.subjectmotiveuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectneeduk_UA
dc.subjectactivityuk_UA
dc.subjectbehavioruk_UA
dc.subjecttoleranceuk_UA
dc.subjectself-actualizationuk_UA
dc.subjectself-identificationuk_UA
dc.subjectstereotypesuk_UA
dc.subjectself-categoriesuk_UA
dc.subjectsocial perceptionuk_UA
dc.subjectpsychological mechanismuk_UA
dc.subjectpsychologicaluk_UA
dc.subjectidentityuk_UA
dc.subjecteffect of orioleuk_UA
dc.subjecteffect of priority and noveltyuk_UA
dc.subjectpsychological mechanismuk_UA
dc.subjectpsychological firmnessuk_UA
dc.subjectprotective mechanisms of personalityuk_UA
dc.subjectcoping-strategiesuk_UA
dc.subjectacts of self-alienationuk_UA
dc.subjectpsychological identityuk_UA
dc.subjectirritabilityuk_UA
dc.subjectself-controluk_UA
dc.subjectself-possessionuk_UA
dc.subjectself-regulationuk_UA
dc.subjectassertivelyuk_UA
dc.subjectempathyuk_UA
dc.subjectbehavior dimensionuk_UA
dc.subjectlife strategiesuk_UA
dc.subjectstylesuk_UA
dc.subjectreflexivityuk_UA
dc.subjectsense-creationuk_UA
dc.subjectsense-realizationuk_UA
dc.subjectsense-forminguk_UA
dc.titleОсобливості психологічної структури професійної толерантності майбутніх економістівuk_UA
dc.title.alternativeSpecific features of psychological structure of professional tolerance of future economistsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2011, № 3 (45)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шаюк О..pdf805.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.