Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23830
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілан, Оксана Степанівна-
dc.date.accessioned2017-10-30T11:08:58Z-
dc.date.available2017-10-30T11:08:58Z-
dc.date.issued2017-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23830-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано думку, що кожне підприємство, яке планує довго і успішно працювати та дбає про свою ділову репутацію повинно розробляти програми корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) на основі стратегічного підходу. Запропоновано основні етапи розробки та реалізації програми КСВ підприємства. Окреслено цілі програми КСВ, визначено основних стейкхолдерів та досліджено елементи програми. Доведено необхідність попереднього формування бюджету програми та обов’язкового оцінювання її ефективності з метою подальшого вдосконалення. Основними принципами формування програми корпоративної соціальної відповідальності визначено принципи стратегічності, системності, комплексності та ефективності.uk_UA
dc.publisherЕлектронне науково-практичне фахове видання "Інфраструктура ринку"uk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальність підприємства, стейкхолдери, програма корпоративної соціальної відповідальності, стратегія.uk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ПРОГРАМИ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІuk_UA
dc.title.alternativeRESEARCH OF THE FEATURES OF FORMATION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY PROGRAMuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilan_4.06.2017.pdf212.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.