Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23835
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілан, Оксана Степанівна-
dc.date.accessioned2017-10-30T11:22:49Z-
dc.date.available2017-10-30T11:22:49Z-
dc.date.issued2017-08-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23835-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано думку, що важливою конкурентною перевагою кожного вітчизняного підприємства є розробка дієвої стратегії корпоративної соціальної відповідальності. Запропоновано основні етапи формування стратегії корпоративної соціальної відповідальності підприємства. Визначено основні напрямки, за якими необхідно вдосконалювати взаємозв’язок стратегічного управління і корпоративної соціальної відповідальності.uk_UA
dc.publisherЕлектронне наукове фахове видання Мукачівського державного університету "Економіка та суспільство"uk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальність підприємства, стратегія корпоративної соціальної відповідальності, стейкхолдери.uk_UA
dc.subjectsocial responsibility of the enterprise, corporate social responsibility strategy, stakeholders.uk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІuk_UA
dc.title.alternativeFORMATION OF THE STRATEGY OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilan_14.07.2017.pdf186.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.