Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24005
Назва: Методологічні засади створення сучасного шкільного підручника
Інші назви: Methodological basis for the creation of modern
Автори: Томчук, Михайло
Tomchuk, Mykhaylo
Ключові слова: шкільний підручник
функції і принципи розробки навчальної книги
розвивальний підручник
school textbook
functions and principles of the national textbook creation
developing textbook
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Томчук, М. Методологічні засади створення сучасного шкільного підручника [Текст] / Михайло Томчук // Психологія і суспільство. - 2011. - № 4. - С. 124-128.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми національного підручникотворення. Подаються основні психолого-педагогічні підходи та принципи, які дозволяють науково обґрунтовано підійти до розробки та впровадження сучасного шкільного підручника, детально аналізуються його функції і розвитковий потенціал. The article deals with the problems of the creation of national textbooks. The main psychological-pedagogical approaches and principles, which allow scientifically and basically to come up to the development and implementation of a modern school textbook are presented, its functions and developing potential are analyzed in details.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24005
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2011, № 4 (46)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Томчук М..pdf326.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.