Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчук, Наталія Олегівна-
dc.contributor.authorБерницька, Дарія Іванівна-
dc.date.accessioned2016-07-25T19:25:02Z-
dc.date.available2016-07-25T19:25:02Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2421-
dc.descriptionПостановка проблеми. Одним з важливих нематеріальних ресурсів підприємства виступає ділова репутація – уявлення про підприємство у суб’єктів зовнішнього середовища за наслідками минулих подій. Ділова репутація підприємства дозволяє отримати довгострокові конкурентні переваги. Розвиток теорії управління та теорії конкуренції стимулює пошук нових конкурентних переваг підприємства та нових ресурсів, використання яких сприяє довгостроковому стабільному функціонуванню підприємства, його розвитку в умовах мінливого зовнішнього середовища. Перевагами нематеріальних активів і ресурсів для забезпечення конкурентоспроможності підприємства виступають їхня унікальність, часто невідчужуваність від підприємства, неможливість або виключна складність копіювання тощо. Таким чином, все більш важливою стає оцінка економічної сутності ділової репутації.uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено суть поняття «ділова репутація», її складові та характерні риси. Обґрунтовано належність ділової репутації до стратегічних активів, і важливу роль ділової репутації у розвитку підприємства.uk_UA
dc.publisherІнноваційна економікаuk_UA
dc.subjectділова репутація, стратегічний актив, гудвіл, імідж, репутаційна аудиторіяuk_UA
dc.titleДілова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.