Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2427
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчук, Наталія Олегівна-
dc.date.accessioned2016-07-25T19:45:32Z-
dc.date.available2016-07-25T19:45:32Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2427-
dc.descriptionПостановка проблеми. У ХХІ століття людство вступило з новою економікою, так званою «економікою знань», ключовим поняттям у якій є інтелектуальний капітал. В ринкових умовах господарювання саме цей вид ресурсу підприємства надає йому додаткове джерело конкурентних переваг . Підприємство в процесі своєї діяльності взаємодіє з багатьма зовнішніми економічними контрагентами: споживачами або клієнтами, постачальниками, партнерами, посередниками, органами влади, ЗМІ і т. д. Орієнтованість на споживачів стає основою для отримання прибутку фірмою, тому в структурі інтелектуального капіталу науковці виділяють споживчий капітал, а налагоджені відносини та довготривала взаємодія зі споживачами та партнерами підприємства стають його основою. Тому виникає потреба в дослідженні сутності споживчого капіталу та ефективному управлінні ним.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність, структуру та чинники формування споживчого капіталу підприємства. Обґрунтовано значення елементів споживчого капіталу для сучасних умов господарювання.uk_UA
dc.publisherЕФЕКТИВНА ЕКОНОМІКАuk_UA
dc.subjectінтелектуальний капітал, споживчий капітал, ділова репутація, імідж, бренд, канал розподілу.uk_UA
dc.titleСпоживчий капітал як елемент інтелектуального капіталу підприємства:сутність та структураuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Споживчий капітал як елемент ІК.pdf337.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.