Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФайфура, В.-
dc.date.accessioned2017-11-13T10:06:37Z-
dc.date.available2017-11-13T10:06:37Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationФайфура, В. Територіальний брендинг у стратегії регіонального розвитку [Текст] / В. Файфура // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2009. - Вип. 14. - С. 9-13.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24318-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання формування територіального брендингу як складової економічного потенціалу регіону. Регіональний бренд розглядається як важливий фактор конкурентної територіальної переваги, який створює позитивний імідж Тернопільської області і стає основою подальшого її економічного розвитку. In the article the questions of forming of territorial branding are examined as a constituent of economic potential of region. A regional brand is examined as a factor of competitive territorial edge, which produces a positive image of the Ternopil area and becomes basis of subsequent its economic development, is important.uk_UA
dc.publisherЕкономічна думкаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectтериторіальний брендuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.subjectекономічний розвитокuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectterritorial branduk_UA
dc.subjectregionuk_UA
dc.subjecteconomic developmentuk_UA
dc.titleТериторіальний брендинг у стратегії регіонального розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 14 2009 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Файфура В..pdf316.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.