Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24488
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБакуліна, Наталія-
dc.date.accessioned2017-11-16T13:21:37Z-
dc.date.available2017-11-16T13:21:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБакуліна, Н. Формування та використання мотиваційного механізму розвитку компетенцій персоналу вищих навчальних закладів [Текст] / Наталія Бакуліна // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2016. - № 21. - С. 114-119.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24488-
dc.description.abstractВ статті розглянено сукупність чинників і процесів, що забезпечують виникнення у персоналу прагнення до досягнення конкретних цілей. Розвиток мотиваційного механізму компетенції серед співробітників вищих навчальних закладів вивчається в цій роботі, зв'язок міжміжособистісних відносин з внутрішніми трудовими мотивами в колективі. Мотивація як спосіб досягнення цілей групи та основи колективного розвитку. Структура мотивів, що характерно для молодих викладачів та дослідників в період адаптації, тобто початковий період роботи. Шляхи підвищення зовнішньої позитивної мотивації і внутрішньої мотивації. Причини демотивації персоналу в університеті: відсутність впевненості в здатності досягти поставлених результатів, сумніви з приводу нагороди, і, нарешті, низька оцінка привабливості очікуваного винагороди. Запропонований підхід до визначення мотиваційних векторів науково-педагогічної діяльності та мотиваційного впливу на науково-педагогічних кадрів, на основі інтеграції ієрархічного аналізу і мультирангового підходу до виявлення мотивації персоналу. The motivational mechanism competences development among the staff of higher educational institutions is studied in this work, connection between interpersonal relations with inner labour motives in the collective. Motivation as a way of achieving group objectives and the basis of collective development. Structure of motives, which is typical for young teachers and researchers in the period of adaptation, i.e. the initial period of employment. Ways of increasing external positive motivation and internal motivation. Causes of staff demotivation in the university: lack of confidence in the ability to achieve set results, doubts concerning reward, and finally, a low attractiveness score of the expected reward. The proposed approach to the definition of motivational scientific and pedagogical activity vectors and motivational impact on the scientific and pedagogical staff, based on the integration of hierarchical analysis and multi-rank approach to the identification of personnel motivation.uk_UA
dc.publisherЕкономічна думкаuk_UA
dc.subjectМотиваційний механізмuk_UA
dc.subjectрозвиток компетенційuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічний персонал вищих навчальних закладівuk_UA
dc.subjectmotivational mechanismuk_UA
dc.subjectdevelopment of competencesuk_UA
dc.subjectscientific and pedagogical staff competitivenessuk_UA
dc.titleФормування та використання мотиваційного механізму розвитку компетенцій персоналу вищих навчальних закладівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 21 2016 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бакуліна Н.pdf391.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.