Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Г. А.-
dc.date.accessioned2017-12-12T14:29:58Z-
dc.date.available2017-12-12T14:29:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗаячковська Г. А. Мережевий маркетинг [Електронний ресурс] : консп. лекцій / Г. А. Заячковська. – Тернопіль : Економічна думка, 2016. – 68 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25028-
dc.description.abstractВидання містить теоретико-методичний навчальний матеріал з дисципліни «Мережевий маркетинг», спрямований на формування у студентів термінологічної бази, розвиток навиків володіння професійними прийомами, методами та способами їх застосування. Призначене для студентів напряму підготовки 6.030507 „Маркетинг” денної форми навчання.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.subjectмережевий маркетинuk_UA
dc.subjectмаркетинговий планuk_UA
dc.subjectмережева компаніяuk_UA
dc.subjectмережевий бізнесuk_UA
dc.subjectдистриб'юторuk_UA
dc.subjectкомпанії МЛМuk_UA
dc.titleМережевий маркетингuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мережевий.pdf364.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.