Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2522
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗигрій, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-08-07T13:37:22Z-
dc.date.available2016-08-07T13:37:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗигрій О. В. Організаційні основи розвитку аграрного маркетингу з використанням міжнародного досвіду / О.В. Зигрій // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2011. - № 2. – С. 196-203uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2522-
dc.description.abstractПодано на розгляд організаційну систему аграрного маркетингу, що відображає потенційні можливості підприємства та вихід його на світові ринки. Маркетингові дослідження пропонуються як процес систематичного здійснення збору аналізу інформації про внутрішній і зовнішній стани, необхідної для прийняття стратегічних і тактичних управлінських рішень, пов'язаних із вибором ринку, визначенням обсягу продаж, прогнозуванням і плануванням ринкової діяльності.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЖурнал Європейської економіки;№ 2-
dc.subjectміжнародний ринокuk_UA
dc.subjectаграрний маркетингuk_UA
dc.subjectринковий механізмuk_UA
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleОрганізаційні основи розвитку аграрного маркетингу з використанням міжнародного досвідуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
організаційні основи розвитку аграрного маркетингу.pdf267.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.