Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗигрій, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-08-07T13:48:19Z-
dc.date.available2016-08-07T13:48:19Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗигрій О. В. Формування маркетингової стартегії росту інтегрованого бурякоцукрового виробництваuk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2524-
dc.description.abstractЗапропоновано прогнозну модель розрахунку оцінки ефективності функціонування сукупності цукрових заводів у заздалегідь сформованих сировинних зонах, що відображає потенційні можливості підприємства щодо використання всіх виробничих ресурсів і отримання позитивного економічного ефекту.uk_UA
dc.publisherПриднепровский научный весникuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 2 (112)-
dc.subjectцукорuk_UA
dc.subjectцукрові бурякиuk_UA
dc.subjectбурякоцукрове виробництваuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стартегії росту інтегрованого бурякоцукрового виробництваuk_UA
dc.title.alternativeFormation of a marketing strategy for growth integration of sugar industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.