Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25263
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугерко, Ярослава Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-12-22T15:34:40Z-
dc.date.available2017-12-22T15:34:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБугерко Я.М. Психодинамічні засади підготовки майбутніх психологів // Aktualne pytania i problemy rozwoju nauk społecznych : [Zbior raportow naukowych]. - Kielce, 2016. - р. 108-110.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25263-
dc.description.abstractРозглянуто особливості фахової підготовки майбутніх психологів у процесі психокорекційної практики глибинного спрямування. Показано важливість узгодженості теоретико-методологічного базису глибинного пізнання з інструментально-методичним його забезпеченням. Показано, що система активного соціально-психологічного пізнання є оптимальною психодинамічною моделлю діагностико-корекційної та аналітико-діалогічної роботи психолога та сприяє позитивним змінам у внутрішній гармонізації психіки майбутніх психологів.uk_UA
dc.publisherAktualne pytania i problemy rozwoju nauk społecznych : [Zbior raportow naukowych]uk_UA
dc.subjectособистісне зростання, психодинамічний підхід, психологи-практики, АСПП, глибинне пізнанняuk_UA
dc.titleПсиходинамічні засади підготовки майбутніх психологівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кельце,2016 Психодин.засади.pdf180.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.