Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25265
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугерко, Ярослава Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-12-22T15:46:18Z-
dc.date.available2017-12-22T15:46:18Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБугерко Я. М. Поліетнічні аспекти формування освітнього середовища // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія. – [зб.статей] : – Ялта : РВВ КГУ, 2011. – Вип. 31. – Ч. 1. – С. 47– 56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25265-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми формування освітнього середовища з врахуванням етнічного компоненту. Показано, що процеси структуралізації соціально-культурного простору національної освіти мають сутнісно відповідати покомпонентній диференціації ментального (внутрішнього, душевного) світу нації, етносу, соціуму та індивіда. Обстоюється твердження, що в умовах поліетнічного регіону одним із завдань системи освіти є цілеспрямоване формування такого освітнього середовища, в якому б реалізовувались норми і еталони, які відображають специфіку соціально-історичного досвіду життя народів, проходять процеси самоідентифікації особистості як представника певної національної культури, створені належні умови для рівноправного діалогу з етнокультурним оточенням.uk_UA
dc.publisherПроблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія. – [зб.статей] : – Ялта : РВВ КГУ, 2011. – Вип. 31. – Ч. 1. – С. 47– 56.uk_UA
dc.subjectосвітнє середовище, полікультурна освіта, процеси етнопсихологізації.uk_UA
dc.titleПоліетнічні аспекти формування освітнього середовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пр-ми суч.пед.осв.,2011(Поліетн.аспекти).pdf533.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.