Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугерко, Ярослава Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-12-22T15:48:55Z-
dc.date.available2017-12-22T15:48:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБугерко Я. М. Особливості персоналізації освітнього процесу у вищій школі // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія. – Ялта : РВВ КГУ, 2012. – Вип. 35. – Ч. 2.– С. 3–10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25266-
dc.description.abstractУ статті розкривається формуючо-гуманізуючий ресурс освіти через персоналізацію освітнього процесу у вищій школі. Показано, що рефлексивно-співтворча взаємодія викладачів та студентів у процесі навчання призводить до принципового переосмислення самого характеру організації освітнього процесу, а використання культурних взірців і прототипів організації наукового знання розвиває творчо-пошукове ставлення студентів до світу і себе, культивує атмосферу дослідницької творчості і наукового пошуку.uk_UA
dc.publisherПроблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія. – Ялта : РВВ КГУ, 2012. – Вип. 35. – Ч. 2.– С. 3–10.uk_UA
dc.subjectосвітній процес, рефлексивно-співтворча взаємодія, творчо-пошукове ставлення, персоналізація, науковий пошукuk_UA
dc.titleОсобливості персоналізації освітнього процесу у вищій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пр-ми суч.пед.осв.,2012 (Особл-сті персонал-ції).pdf469.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.