Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25266
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бугерко, Ярослава Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-22T15:48:55Z | - |
dc.date.available | 2017-12-22T15:48:55Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Бугерко Я. М. Особливості персоналізації освітнього процесу у вищій школі // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія. – Ялта : РВВ КГУ, 2012. – Вип. 35. – Ч. 2.– С. 3–10. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25266 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається формуючо-гуманізуючий ресурс освіти через персоналізацію освітнього процесу у вищій школі. Показано, що рефлексивно-співтворча взаємодія викладачів та студентів у процесі навчання призводить до принципового переосмислення самого характеру організації освітнього процесу, а використання культурних взірців і прототипів організації наукового знання розвиває творчо-пошукове ставлення студентів до світу і себе, культивує атмосферу дослідницької творчості і наукового пошуку. | uk_UA |
dc.publisher | Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія. – Ялта : РВВ КГУ, 2012. – Вип. 35. – Ч. 2.– С. 3–10. | uk_UA |
dc.subject | освітній процес, рефлексивно-співтворча взаємодія, творчо-пошукове ставлення, персоналізація, науковий пошук | uk_UA |
dc.title | Особливості персоналізації освітнього процесу у вищій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пр-ми суч.пед.осв.,2012 (Особл-сті персонал-ції).pdf | 469.19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.