Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25272
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-12-23T09:01:00Z-
dc.date.available2017-12-23T09:01:00Z-
dc.date.issued2017-12-20-
dc.identifier.citationСерединська В.М. Інформаційно--аналітичні системи маркетингу/ В.М.Серединська //Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 2017. – 180 c.- С.35-37uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25272-
dc.description.abstractРозглянуто чинники формування інформаційно-аналітичних систем маркетингуuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectінформаційно-аналітична системаuk_UA
dc.titleІнформаційно-аналітичні системи маркетингуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник тез.doc1.08 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.