Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25352
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛиса, Наталія Степанівна-
dc.date.accessioned2018-01-13T16:45:05Z-
dc.date.available2018-01-13T16:45:05Z-
dc.date.issued2016-05-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25352-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТернопіль: Астонuk_UA
dc.subjectadvertising, advertising mark, colour, non-verbal meansuk_UA
dc.subjectреклама, рекламний знак, колір, невербальні засобиuk_UA
dc.titleThe role of colour as a non-verbal means while presenting male images in advertisinguk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf427.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.