Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШилінська, Інна Феодосіївна-
dc.contributor.authorБатрин, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-01-16T08:06:55Z-
dc.date.available2018-01-16T08:06:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25382-
dc.description.abstractДосліджено, як сучасні студенти економічного університету сприймають запропоновані їм інноваційні інтерактивні методики викладання ділової англійської мови. Здійснено аналіз особливостей сприйняття традиційних та інноваційних методик викладання ділової англійської мови студентами, кількісний аналіз використання викладачами конкретних методів викладання на заняттях. Подано результати дослідження, у якому брали участь 250 студентів і 12 викладачів Тернопільського національного ISSN 2076-586X. Вісник Черкаського університету. 2016. № 9 22 економічного університету. Тестування студентів та аналіз отриманих даних показав, що студенти надають перевагу інтерактивним методам викладання, проте традиційні методи використовуються частіше на заняттях.uk_UA
dc.publisherВісник Черкаського університету.uk_UA
dc.subjectінтерактивні методи викладання; традиційні методи викладання; групові дискусії; учбові ситуації; проблемне навчання; мозкова атака; ділова англійська мова; економічний університет.uk_UA
dc.titleStudents’ Perceptions of Teaching Methods used in Business Classes in Economic Universityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
cherkasy.pdf8.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.