Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25440
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСарай, Наталія Ізидорівна-
dc.date.accessioned2018-01-19T10:41:01Z-
dc.date.available2018-01-19T10:41:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСарай Н.І. Роль товарної політики в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства/ Н.І. Сарай // Інноваційна економіка. – 2017. – Випуск 5-6 (69). – С. 64-69.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25440-
dc.description.abstractУ статті визначено економічну суть категорії «маркетингова товарна політика». Обґрунтовано основні рівні товару, що мають місце у практиці маркетингу: товар за задумом, товар у реальному виконанні та товар із підсиленням. Охарактеризовано напрямки формування оптимальної товарної політики шляхом застосування стратегії диверсифікації та стратегії концентрації виробничої діяльності. Розкрито основні складові успіху інноваційної діяльності у розробці нового товару: ринковий потенціал, виробничо-збутовий потенціал та інноваційний потенціал. На основі узагальнення теоретичних положень щодо ролі товарної політики в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства подано практичні рекомендації щодо її формування для забезпечення стійкості функціонування промислового підприємства.uk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectновий товарuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.titleРоль товарної політики в забезпеченні конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeRole of commodity policy in ensuring the competitiveness of the enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stattya_tovarna_polityka.pdf478.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.