Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26033
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртус, Мирослав-
dc.contributor.authorArtus, Myrosval-
dc.date.accessioned2018-02-02T11:51:33Z-
dc.date.available2018-02-02T11:51:33Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationАртус, М. Методологія економічного обґрунтування ціни в ринкових умовах господарювання [Текст] / Мирослав Артус // Світ фінансів. – 2006. – Вип. 1. – С. 63-71.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26033-
dc.description.abstractДосліджено основні підходи до економічного обґрунтування відпускних цін, які б найбільшою мірою відображали інтереси всіх суб’єктів ринку та забезпечували формування запланованого прибутку підприємств. This article investigates the general approaches of economic explanation of consumer prices which would repulse the interests of market subjects to the utmost and guarantee planned enterprise income.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.titleМетодологія економічного обґрунтування ціни в ринкових умовах господарюванняuk_UA
dc.title.alternativeMethodology of economic ground of price in the market conditions of menageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів 2006, Випуск 1 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Артус М..pdf1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.