Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26686
Назва: Стратегічне управління підприємством на маркетингових засадах
Автори: Яневич, М.
Ключові слова: маркетингова інформаційна система
концепція маркетингового управління
стратегічний маркетинг
стратегічний аналіз
стратегічний вибір
стратегічна реалізація
marketing informative system
conception of marketing management
strategic marketing
strategic realization
Дата публікації: 2010
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Яневич, М. Стратегічне управління підприємством на маркетингових засадах [Текст] / М. Яневич // Українська наука : минуле, сучасне, майбутнє : щорічник. – Тернопіль : Економічна думка, 2010. – Вип. 14-15. – С. 325-334.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні засади стратегічного управління підприємством на основі маркетингової інформації та формування МІС як дійового засобу для підвищення ефективності стратегічного маркетингового управління. In the article theoretical principles of strategic management an enterprise are considered on the basis of marketing information and forming of MIS as an effective mean for the increase of efficiency of strategic marketing management.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26686
Розташовується у зібраннях:Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє Випуск 14-15 2010 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яневич М..pdf199.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.