Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯневич, М.-
dc.date.accessioned2018-02-12T13:26:38Z-
dc.date.available2018-02-12T13:26:38Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЯневич, М. Пошук ефективних шляхів покращення діяльності підприємства на основі маркетингової інформаційної системи [Текст] / М. Яневич // Українська наука : минуле, сучасне, майбутнє : щорічник. – Тернопіль : Економічна думка, 2007. – Вип. 12. – С. 353-359.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26743-
dc.description.abstractРозглянуто маркетингову інформаційну систему, як безперервний процес пошуку ефективних шляхів поліпшення діяльності підприємства та прийняття правильних управлінських рішень. The marketing informative system is considered in the article, as continuous, process of search of effective ways of improvement of activity of enterprise and acceptance of correct administrative decisions.uk_UA
dc.publisherЕкономічна думкаuk_UA
dc.titleПошук ефективних шляхів покращення діяльності підприємства на основі маркетингової інформаційної системиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє Випуск 12 2007 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яневич М..pdf348.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.