Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26753
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабанова, Ірина-
dc.contributor.authorBalabanova, Iryna-
dc.date.accessioned2018-02-12T14:06:57Z-
dc.date.available2018-02-12T14:06:57Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБалабанова, І. Конкурентна компетенція підприємств: сутність і методика діагностики [Текст] / Ірина Балабанова // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2008. - Вип. 1. - С. 79-86.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26753-
dc.description.abstractОбґрунтовано поняття та зміст конкурентної компетенції підприємства; розкрито комплекс ключових компетенцій, що формують функціональну конкурентну компетенцію через систему маркетингового менеджменту підприємства; за запропонованою методикою проведено діагностику конкурентної компетенції підприємств.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleКонкурентна компетенція підприємств: сутність і методика діагностикиuk_UA
dc.title.alternativeCompetition jurisdiction of enterprise: essence and method of diagnosticsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2008 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балабанова І..pdf437.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.