Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка-
dc.contributor.authorBalabanyts, Angelika-
dc.date.accessioned2018-02-12T14:10:12Z-
dc.date.available2018-02-12T14:10:12Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБалабаниць, А. Управління відносинами з постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії [Текст] / Анжеліка Балабаниць // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2008. - Вип. 1. - С. 87-92.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26754-
dc.description.abstractРозкрито механізм управління взаємовідносинами із постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії, обґрунтовано необхідність формування портфелю взаємовідносин на основі оцінки конкурентної сили та маркетингової компетенції взаємодії постачальника.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleУправління відносинами з постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодіїuk_UA
dc.title.alternativeThe management by the relationship with suppliers on the basis of conception of marketing interactionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2008 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балабаниць А..pdf346.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.