Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26844
Назва: Innovative methods of evaluating goodwill in increasing the competitiveness of the company
Інші назви: Innowacyjne metody oceny wartości firmy wobec rosnącej konkurencyjności przedsiębiorstwa
Автори: Судин, Юлія Анатоліївна
Sudyn, Yuliya
Ключові слова: strategic management, goodwill, valuation of intangible assets, internal goodwill, valuation analysis
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Sudyn Y. А. Innovative methods of evaluating goodwill in increasing the competitiveness of the company / Y. A. Sudyn // Przedsiebiorstwo i region. Współpraca, konkurencyjność, rozwój. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszow. – 2015. – Vydani 7. – S. 105-112.
Короткий огляд (реферат): Among scientists there is no single model of evaluation of goodwill, that’s why we organized our work in several tasks. The economic category "goodwill", and its components are investigated. The disclosures that are related to goodwill are frequently not compatible with the policy regarding valuation are showed. Special focus is given to the objectives and functional mechanism of the harmonization for valuation of goodwill in Ukraine. The valuation methods of goodwill are examined and the optimal method for assessing goodwill is defined. Special attention is paid to subjectivity and its impact on the relevance of management information.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26844
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sudyn_st_pl.pdf246.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.