Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСудин, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorSudyn, Yuliya-
dc.date.accessioned2018-02-22T11:09:53Z-
dc.date.available2018-02-22T11:09:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationSudyn Y. А. Innovative methods of evaluating goodwill in increasing the competitiveness of the company / Y. A. Sudyn // Przedsiebiorstwo i region. Współpraca, konkurencyjność, rozwój. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszow. – 2015. – Vydani 7. – S. 105-112.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26844-
dc.description.abstractAmong scientists there is no single model of evaluation of goodwill, that’s why we organized our work in several tasks. The economic category "goodwill", and its components are investigated. The disclosures that are related to goodwill are frequently not compatible with the policy regarding valuation are showed. Special focus is given to the objectives and functional mechanism of the harmonization for valuation of goodwill in Ukraine. The valuation methods of goodwill are examined and the optimal method for assessing goodwill is defined. Special attention is paid to subjectivity and its impact on the relevance of management information.uk_UA
dc.subjectstrategic management, goodwill, valuation of intangible assets, internal goodwill, valuation analysisuk_UA
dc.titleInnovative methods of evaluating goodwill in increasing the competitiveness of the companyuk_UA
dc.title.alternativeInnowacyjne metody oceny wartości firmy wobec rosnącej konkurencyjności przedsiębiorstwauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sudyn_st_pl.pdf246.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.