Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26857
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛегкий, Олег Андрійович-
dc.date.accessioned2018-02-27T21:19:40Z-
dc.date.available2018-02-27T21:19:40Z-
dc.date.issued2013-04-25-
dc.identifier.citationO. Lehkyy. Product Placement as the modern powerful marketing tool: law and efficiency aspects // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід: тези доповідей VI Міжн. наук. конф. молодих учених і студентів (Тернопіль, 25-26 квітня 2013 р.). Тернопіль: ТНЕУ, 2013. С. 160-161uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26857-
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectПродакт Плейсментuk_UA
dc.subjectProduct Placementuk_UA
dc.subjectприхована рекламаuk_UA
dc.subjecthidden advertisinguk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.titleProduct Placement as the modern powerful marketing tool: law and efficiency aspectsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези PP.pdf216.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.