Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛегкий, Олег Андрійович-
dc.date.accessioned2018-02-27T21:38:17Z-
dc.date.available2018-02-27T21:38:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛегкий О. А. Психологічні аспекти кольорів реклами в маркетинговій діяльності підприємств // Глобальні та національні проблеми економіки: Електронне наукове видання. 2015. Випуск 3. С. 345-349.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26860-
dc.description.abstractОхарактеризовано вплив основних кольорів на споживача в контексті реклами, систематизовано їхні характеристики. Доведено, що вдале рішення щодо грамотного застосування кольорів при введенні товару чи його рекламі дає значні економічні результати. Проаналізовано колірне оформлення напоїв на ринку, та як наслідок, розроблено карту кольорів напоїв. Запропоновано узагальнену формулу ефекту залучення та підвищення лояльності споживачів від правильної колірної реклами для цільового сегменту на основі даних соціологічних досліджень.uk_UA
dc.subjectпсихологія кольоруuk_UA
dc.subjectcolor psychologyuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectconsumer`s behavioruk_UA
dc.subjectвізуальне сприйняття рекламиuk_UA
dc.subjectvisual perception of advertisinguk_UA
dc.subjectЕфективність рекламиuk_UA
dc.subjectadvertising effectivenessuk_UA
dc.subjectлояльність споживачівuk_UA
dc.subjectcustomers’ loyaltyuk_UA
dc.titleПсихологічні аспекти кольорів реклами в маркетинговій діяльності підприємствuk_UA
dc.title.alternativePsychological aspects of advertisement’s colors in marketing of enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
73.pdf306.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.