Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛегкий, Олег Андрійович-
dc.date.accessioned2018-02-27T22:04:02Z-
dc.date.available2018-02-27T22:04:02Z-
dc.date.issued2015-10-
dc.identifier.citationЛегкий О. А. Маркетингова комунікаційна політика на базі технології QR-кодування // Стан, проблеми та перспективи вдосконалення економіки України: матеріали доповідей міжн. наук.-практ. конф. (Ужгород, 2-3 жовтня 2015 р.). Ужгород: Видавн. дім «Гельветика», 2015. Ч. 1. С. 57-59.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26863-
dc.publisherВидавн. дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectМаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectMarketing communicationsuk_UA
dc.subjectQR-кодуванняuk_UA
dc.subjectQR-codinguk_UA
dc.subjectКомунікцаійні каналиuk_UA
dc.subjectcommunicational channelsuk_UA
dc.titleМаркетингова комунікаційна політика на базі технології QR-кодуванняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
QR-th.pdf289.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.