Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26866
Назва: Основні тренди комунікаційних каналів на ринку інноваційних товарів
Інші назви: Main trends of communicational channels on innovative goods market
Автори: Легкий, Олег Андрійович
Марцінковська, Олександра Богданівна
Ключові слова: маркетингова політика
marketing policy
просування товару-новинки
new-product promotions
краудфаундинг
crowdfunding
цифровий маркетинг
digital marketing
соціальне позиціонування
social positioning
Модель Customer-Business-Customer
Customer-Business-Customer model
Дата публікації: 2016
Видавництво: "Економічна думка", ТНЕУ
Бібліографічний опис: Легкий О. А., Марцінковська О. Б. Основні тренди комунікаційних каналів на ринку інноваційних товарів // Економічний аналіз : зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет. 2016. Том 23. № 1. С. 45-51.
Короткий огляд (реферат): Проведено огляд комунікаційної політики принципово нових товарів та послуг на світових ринках, продуцентів так званих «синіх океанів»; проаналізовано маркетинговий інструментарій конкретних інноваційних товарів, його класичні та новітні аспекти, а також результат його застосування; на прикладі Vocaloid™ означено явище «мультиплікатора зусиль щодо просування» як особливої форми мережевого маркетингу, в даному випадку, неагресивним за своєю природою, ефективним в цифрову еру без географічних обмежень чи необхідності додаткових досліджень та нескладним у реалізації; визначено позитивні й негативні сторони краудфаундингу як специфічної бізнес-моделі підприємницької діяльності, його особливості в контексті колективного інвестиційного фільтру та альтернативи корпоративній моделі виробництва; розглянуто приклад запропонованої автором моделі комунікацій CBC, що розглядає бізнес або як посередника між комунікаційними каналами споживачів (також у вигляді платформи чи ресурсу) або як залежного від них; зазначено явище соціального позиціонування компаній, що передбачає трансформацію класичних PR-завдань в зв’язку із сучасним станом парадигми цифрового маркетингу; у розвитку цифрового маркетингу виокремлено блогінг, зокрема у сегменті B2B, візуальний маркетинг та цифровий прямий маркетинг; підкреслено комунікаційні зміни в інформаційному полі бізнес-середовищ через висвітлення моделі новітнього мережевого підприємства в контексті індивідуалізації попиту та кастомізації виробництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26866
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тренди_ком.pdf732.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.