Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26868
Назва: Ефективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання результату
Інші назви: Digital marketing communications effectiveness: from target setting to result evaluation
Автори: Легкий, Олег Андрійович
Сохацька, Олена Миколаївна
Ключові слова: Маркетингові комунікації
Marketing communications
Інтернет-маркетинг
Internet-marketing
цифровий маркетинг
digital marketing
ефективність маркетингової кампанії
marketing campaign effectiveness
комунікаційні канали
communication channels
веб-сайт
web-page
конверсія в мережі
web conversion
метрики цифрових інструментів
digital tools metrics
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Легкий О. А., Сохацька О. М. Ефективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання результату // Маркетинг і цифрові технології. 2017. Т.1, №2. С. 4-31.
Короткий огляд (реферат): В статті окреслено специфіку понятійного апарату в контексті термінів, що описують маркетинг в мереж Інтернет; запропоновано два підходи до визначення суті Інтернет-маркетингу в залежності від типу товару. Систематизовано підходи до визначення переліку цифрових комунікаційних інструментів маркетингу, дана їхня характеристика. Окреслено місце веб-сайту в комунікаційній діяльності підприємства чи організації, здійснено класифікацію веб-сайтів з виокремленням відповідних цілей їх функціонування. Обґрунтовано рівні стратегії Інтернет-маркетингу в контексті відповідності їх меті функціонування фірми, тактичним бізнес-цілям та завданням комунікаційної політики. Виокремлено комунікаційні особливості маркетингу в мережі, що відштовхуються від етапності життєвого циклу товару. Окреслено основні принципи конверсії в мережі відповідно до цільових дій користувачів чи відвідувачів. Зазначено особливості формування лійки конверсії, її типи та основні етапи. Виокремлено основі показники результативності та ефективності здійснення маркетингових комунікаційних активностей в мережі, особливості їхнього розрахунку та аналітичних підходів до трактування результатів застосування відповідних метрик.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26868
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
M_DT.pdf789.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.