Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26869
Назва: Дискурс природи комерційного та некомерційного маркетингу в контексті природи їхніх завдань
Автори: Легкий, Олег Андрійович
Ключові слова: Некомерційний маркетинг
Non-commercial marketing
Філософія маркетингу
Marketing philosophy
Завдання маркетингу
Marketing goals
Дата публікації: 22-лип-2016
Видавництво: ЦЕДР
Бібліографічний опис: Легкий О. А. Дискурс природи комерційного та некомерційного маркетингу в контексті їхніх завдань // Реформування економічної системи країни в контексті міжнародного співробітництва: збірник тез наукових робіт учасників Всеукраїнської наук.-практ. конф. (Одеса, 22-23 липня 2016 р.) Одеса: ЦЕДР, 2016. С. 64-66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26869
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MINE_cesd.org.ua_липень_реф_сист_ТЕЗИ-split-merge.pdf326.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.